Закрити

  Авторизація

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
Опитування
Опитування

Вам подобається оновлений портал?

Виставки
Виставки

9-12 квітня 2019

Україна, м. Київ ,
КиївЕкспоПлаза

9-12 квітня 2019 року

Україна, м. Київ,
КиївЕксоПлаза

23–25 квітня 2019 року

Украина | Львів,
Нове місце проведення - ВЦ "Південний-ЕХРО"

21-23 травня 2019 року

Украина, м. Запоріжжя,
Виставковий центр "Козак-Палац"

11–13 вересня 2019 року

Україна, м. Одеса ,
Виставковий комплекс порту

10-12 жовтня 2019 року

Україна, м. Запоріжжя,
Виставковий центр "Козак-Палац"

5-7 листопада 2019 року

Україна, м. Київ,
Броварський проспект 15, ст. м. „Лівобережна”,

Міжнародний виставковий центр
Новини
Редакція газети «ЕлектроТЕМА» випускає щорічний «ЕлектроКАЛЕНДАР» виставок та важливих подій в Україні та за кордоном. Уміщені в календарі дати, терміни, міста та країни проведення...

Вулицями Житомира у тестовому режимі почав курсувати електробус «Skywell» китайського виробництва, який може проїхати на одному заряді батареї до 300 кілометрів.

Більше новин за тегами
Статті

Електричний щит - це початок всієї електричної частини будівлі, і не важливо, що це - величезний завод у мегаполісі або скромний будиночок у селі. Скрізь є електричні щити

Більше статей за тегами
110
16.04.2018р.
Перша у світі дорога, що заряджає електромобілі під час руху
У Швеції відкрили першу у світі електрифіковану дорогу, що під часу руху електромобіля заряджає акумулятори. Перших 2 км підземних електричних рейок вмонтували до громадської автомагістралі неподалік Стокгольма, однак державне дорожнє агентство вже розробило національну карту для майбутнього розширення, інформує «Eco Town», посилаючись на Facepla.net.

 

До 2030 року Швеція має намір стати цілком незалежною від викопного палива. Щоб досягнути цієї мети, країна має скоротити «бензиновий» транспортний сектор на 70%. Нова електрифікована дорога працює завдяки передачі електрики від встановлених підземних рейок до транспортного засобу через гнучкий маніпулятор, який кріпиться до електрокара.

На поверхні немає електрики, пояснив один з керівників компанії, яка виконувала роботи, є дві доріжки, як розетка живлення в стіні. Електрика знаходиться на глибині п'яти-шести сантиметрів. Але навіть якщо дорога заповниться солоною водою, то рівень електрики на поверхні становитиме всього один вольт. Людина може ходити по ній босоніж.

Будівництво 1 км такої дороги коштує €1 млн, однак установка еквівалентної відстані трамвайної лінії у 50 разів більша. Зараз у Швеції налічують приблизно 0,5 млн. км автомобільних доріг, з яких 20 000 є автомагістралями. Якщо в країні електрифікують 20 тис. км автодоріг, цього вистачить для руху електромобілів без зупинок для підзарядки, адже відстань між двома автомагістралями не перевищує 45 кілометрів. Існує думка, що електрифікації навіть 5000 км буде достатньо. Будівництво мережі електрифікованих доріг Швеція обговорює з Німеччиною, аби сприяти збільшенню кількості електромобілів в Європі.




Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Додати до закладок Підписатись Версія для друку



Коментарів немає, будьте першими та розпочніть дискусію


   



Пропозиції, що можуть Вас зацікавити
 17/12/2018
24
Більше пропозицій за тегами
При використанні матеріалів посилання на www.proelectro.info (для інтернет ресурсів з гіперссилкою) обов'язкове.