Закрити

  Авторизація

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
Останні статті
Останні статті
Енерго(Не)безпека, або Чи наступить влада на ті ж самі граблі?
15.03.2019р.

Енергетична безпека наразі залишається недосяжною ціллю для України, а насправді ми перебуваємо в перманентному стані енергетичної небезпеки, йдеться у блозі авторитетного автора, поданому «Економічною правдою».

«Зелений» тариф. Кінець ери дорогої енергетики для України
13.03.2019р.

Наприкінці року Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроект про нову систему підтримки «зелених» електростанцій. Високий тариф планується суттєво знизити і перейти до системи аукціонів. Чому це важливо і що буде далі? Про це – у публікації, поданій «Економічною правдою».

Тризонні лічильники дають змогу укладати договори на постачання електроенергії з урахуванням добового графіка
21.02.2019р.

Поява нових технологій розширюють можливості для економії на електроенергії як для побутових, так і для не побутових споживачів. Фіксація обсягів споживання в конкретний період доби часто дає змогу отримати ціну електроенергії, що відповідає тій, яку формує гуртовий ринок – вночі вона коштує набагато менше, ніж вдень. Найпростіший спосіб організації такої системи обліку – встановлення «розумних» лічильників. Для населення оператори систем розподілу встановлюють таке устаткування за свій рахунок в межах внесених в тариф засобів. Про його переваги розповів «Енергореформі» в бліц-інтерв'ю комерційний директор «ДТЕК Київські електромережі» Олександр Бемм.

Інтерес до «зеленої енергетики», що породив страх
12.02.2019р.

Стрімке зростання інвестицій у «зелену енергетику» породжує страх фінансового перекосу на ринку електроенергетики. Чи варто коригувати стратегію?Про це – у блозі фахівця-експерта, поданого «Економічною правдою».

Ринок електроенергії: правила нові, маніпуляції – вже звичні
06.02.2019р.

Споживачі сигналізують: постачальники електроенергії навмисне «вганяють» людей у штучні борги. І погрожують від’єднувати від мережі. На відміну від сфери газозабезпечення українців, де постачальники-монополісти, як писав Укрінформ, все ще мають неабияке поле для зловживань – зокрема, через відсутність належного обліку використаного палива, у царині електропостачання таких лазівок, здавалося б, мало бути набагато менше, чи й не бути взагалі. Адже схема обліку спожитої електроенергії та розрахунків за неї відпрацьована десятиліттями. Але, виявляється, й тут далеко не все гаразд. Із дрібними маніпуляціями з боку постачальників відповідних послуг, певно, стикався кожен наш співвітчизник. Але час від часу монополісти вдаються й до більш масштабних оборудок. Причому, коли і хто стане черговою жертвою чийогось бажання нажитися за чужий рахунок, спрогнозувати важко. Для багатьох киян, приміром, «година «Ч» настала в середині січня – щойно до поштових скриньок надійшли «грудневі» рахунки від підконтрольного Рінату Ахметову ПрАТ «ДТЕК «Київські електромережі» (раніше – ПАТ «Київенерго»).

Додати новину або статтю Вашої компанії на сайт

Ми раді, що ви завітали на цю сторінку. Дізнайтеся більше, що таке прес-реліз і комерційна стаття та активно використовуйте їх, рекламуючи свою компанію.

Новини компанії на порталі – це ефективна реклама

Публікація прес-релізів та новин доповнить, зробить завершеною рекламну кампанію. Не секрет, що частина людей негативно сприймають рекламу або не звертають на неї уваги. Новини, прес-релізи та статті, на відміну від звичної реклами, сприймаються як зміст сайта і викликають неабиякий інтерес у відвідувачів порталу.

Крім того, за допомогою регулярної публікації прес-релізів компанії Ви можете не лише формувати імідж компанії, а й інформувати своїх клієнтів та партнерів про події, які відбулися на Вашому підприємстві, заходи та семінари, що плануєте провести найближчим часом.

Найбільш прогресивні компанії вже давно використовують приховані методи реклами. За допомогою спеціально написаних прес-релізів, статей, телесюжетів вони активно присутні у медіа-просторі. Вони формують „правильний” імідж своєї компанії, тим самим створюють позитивне враження про свою діяльність. Безперечно, це далекоглядна стратегія, що принесе відчутні результати.

У нас на сайті безкоштовно чи за гроші?

Новини, прес-релізи

Всім учасникам нашого порталу ми надаємо змогу безкоштовно публікувати свої новини та прес-релізи. Проте ми залишаємо за собою право не розміщувати новин та прес-релізів, які не відповідають правилам:

Інформація повинна бути тематичною та стосуватися електротехнічної галузі.

Інформація повинна бути актуальною, не застарілою.

Інформація не повинна носити явного рекламного характеру. Якщо Ви пропонуєте продукцію для продажу, ефективніше буде розмістити пропозицію на Торговому майданчику.

Інформаційне повідомлення повинно мати таку структуру:
 

Заголовок – стислий та інформативний (відображає суть повідомлення).

Анотація або перший абзац – суть того, що написано нижче. У цьому абзаці повинні бути відповіді на основні питання: хто, що, коли, де, чому, як.

Основний текст – відповіді на ті самі питання, але більш широко. Тут можна подати цифри, факти, якщо потрібно – коментарі.
 

Скориставшись платним розміщенням, Ви також зможете:

Додати контакти компанії.

Виділити новину серед інших.

Розмістити посилання на новину на головній сторінці.

Якщо Ви зацікавилися, телефонуйте (032) 232-11-36

 

Комерційна стаття

За допомогою порталу Ви можете донести до користувачів інформацію про продукцію, яку пропонуєте. Напевно, Вам є про що розповісти!

На порталі розміщено багато статей, і всі вони містяться у розділі Статті. Кожна стаття належить до певного підрозділу, таким чином користувач може легко знайти статті тієї тематики, яка його цікавить.

Ви хочете, щоб користувачі, яких цікавить певна тематика, бачили і Вашу статтю?

Надсилайте статті, що розповідають про Вашу продукцію, і, якщо цей матеріал допоможе користувачам дізнатися більше про особливості Вашої продукції ми з радістю його опублікуємо безкоштовно.

Проте ефективніше розміщати комерційну статтю на платній основі. В цьому випадку ви отримаєте кілька суттєвих переваг:

В статті Ви зможете подати контактну інформацію своєї компанії;

Посилання на Вашу статтю буде розміщене на Головній сторінці порталу;

Платні статті розділу висвітлюються першими, при пошуку користувачем статей за розділами.

Щоб ознайомити користувачів порталу зі своєю компанією та діяльністю, закликаємо Вас бути активнішими та не забувати, що правильно написаний прес-реліз та опублікована стаття допоможуть більш широко прорекламувати Вашу компанію.

Свої матеріали надсилайте на адресу portal@proelectro.info. Надсилаючи інформацію, обов’язково вкажіть контактні телефони та контактну особу. Можливо у нас виникнуть якісь запитання, зауваження, уточнення щодо поданої інформації.

 



 

 

Додайте коментар, висловіть свою думку

Ватт юа | 11.02.2019 11:48:05

Здравствуйте, подскажите или будет полезна статья о двутарифном режиме работы счетчиков? Электросчетчики

[Відповісти]
Андрей | 03.09.2015 15:57:46

Аналогичный вопрос по сайту 001.biz.ua

[Відповісти]
Андрей | 25.09.2014 23:00:59

Добрый день. Интересует размещение коммерческой статьи о нашем сайте, сколько сейчас стоит данная услуга?

[Відповісти]
ДизельГенератор | 08.02.2013 13:46:57

Добрый день, мы хотим разместить статью с контактами нашей компании и ссылкой на наш сайт. Сколько стоит такая услуга?

[Відповісти]
Электро Сити | 07.02.2012 14:23:23

Добрый день,интересует ли Вас статья по АВР?Дело в том что мы являемся производителями АВР "Контакт" и хотели бы донести информацию о пользе этого устройства.
Информацию можете глянуть на нашем сайте.
Электро сти

[Відповісти]

   Сторінки: 1
При використанні матеріалів посилання на www.proelectro.info (для інтернет ресурсів з гіперссилкою) обов'язкове.